UCUZ VS PAHALI İFTAR MENÜLERİNİ TEST ETTİM!

82 000 Показвания 1,8 млн.

İstanbul'daki en pahalı ve en ucuz iftar menülerini test ettim. Hepinize iyi ramazanlar.
Free Fire indirmek için: freefire.onelink.me/Io8U/34ee...


Videoyu beğendiyseniz kanalıma abone olmayın unutmayın.

BANA ULAŞIN:
İNSTAGRAM : meeryemcan
Kedilerimin Instagramı: sekercanbebek
İş birlikleri için : meryemcan@creatorstation.com
TWİTTER : MeryemCan

Ben Meryem Can, BGglobal da, komik ve eğlenceci bulduğum, samimi, aynı zamanda aile dostu içerikler paylaşıyorum.
Videolarımı beğendiyseniz abone olup bana destek olabilirsiniz.
Hepinizi çok seviyorum.

Videolarımda kullandığım müzikleri beğendiyseniz: share.epidemicsound.com/trRrQ
Bu linke tıklayarak Epidemic Sound'a üye olabilirsiniz.

Коментари

  1. Hande Dumlu
    Hande Dumlu
    преди 2 дни

    Bizim Adana’nın Kozan ilçesinde tavuk dönersiniz var yüksek puanlıyız keşke yiyebilseniz playstorede kuka döner yazınca çıkıyor 😀

  2. Samsung T560
    Samsung T560
    преди 2 дни

    Ç ooo k güzel olmuş Meryem abla. 😊👍💟

  3. Zehra Rüstemova
    Zehra Rüstemova
    преди 8 дни

    Başı çok güzel olmuş videonun😂❤️

  4. Hazal
    Hazal
    преди 9 дни

    👏👏👏 Çok zenginsin

  5. Zinnira Rzayeva
    Zinnira Rzayeva
    преди 9 дни

    Bənde hurma şoooook seviyorum

  6. 46YARENSU46 Ceyhun
    46YARENSU46 Ceyhun
    преди 23 дни

    Bende var abla oyunnnnnn

  7. Nigar Qarazade
    Nigar Qarazade
    преди 24 дни

    Meryam abla menim firfay It'd a ismim RockyKe5827F ismim bu

  8. LALİSA_MANOBAN
    LALİSA_MANOBAN
    преди месец

    ABLA SENİN SOHPETİNE BAYILIYORUMMM :)

  9. jungkook
    jungkook
    преди месец

    3:21 bende

  10. Samsung Galaxy
    Samsung Galaxy
    преди месец

    Meryem abla ben de free fire oynuyorum.Rica etsem beni arkadaş eklermisin

  11. Kösem
    Kösem
    преди месец

    Bu video 3 ay önce atılmış ama ben bunu 3 ay sonra görmem peki🙄😄

  12. Kösem
    Kösem
    преди месец

    Bu benim annemin yaptıgı pateteslere benziyo😂

  13. Feriha Ferhan Özcan
    Feriha Ferhan Özcan
    преди месец

    meryem abla çorba verirken ramazanın bereketindedir derken ilini kalp yaptınn UwU bide ımm derken şarkımı söylüyorsun ımm mı diyorsun 😂 seni seviyorum

  14. Behzad Zhz
    Behzad Zhz
    преди месец

    bişey dicem ekrem coşkun adında bir dönerci varmiş gidip onu deniye bilirmisiniz

  15. meral x
    meral x
    преди месец

    O kapa fotosu ne? Aynen iftar xhahzhshz

  16. ismail çınar Askın
    ismail çınar Askın
    преди 2 месеца

    Meryem abla tombik bu yıldada var

  17. NURSU KOÇİN
    NURSU KOÇİN
    преди 2 месеца

    10:00 a kadar bence açlıktan her şeyi güzel buldun 🤭

  18. Nisa
    Nisa
    преди 2 месеца

    10:33 restoranın cevabı beni epey güldürdü .d

  19. ÖLÜMSÜZ _
    ÖLÜMSÜZ _
    преди 2 месеца

    O kadar payımı ama kahvaltı çok yazık bizim tabiri caiz fakir soframız şu böreği,yaprak sarma,çorba,salata,güveç ve daha fazlası işte fakir sofrası bu zengin sofrası ise kahvaltı

  20. 🦋Glocuous🦋
    🦋Glocuous🦋
    преди 2 месеца

    Abla ya nasıl değiştin, 6 yıl önce nasıldın,6 yıl sonra nasıl oldun Oldlar anlar😞

  21. gacha maria
    gacha maria
    преди 2 месеца

    Ben o yemeklerin hepsini yemek istiyom

  22. 🦋Nisa Nur İnan 🦋
    🦋Nisa Nur İnan 🦋
    преди 2 месеца

    Cipsten omlet yaparken pastırmanın tadına baktım Meryem can

  23. Züleyha Bekar
    Züleyha Bekar
    преди 2 месеца

    arkadaslar bisi dicem farkinda misiniz meryem yemek yerken ultra bi mutlu oluyo NDSÖÇSWGFRÖESJHMVBDGFNMV

  24. Yağız
    Yağız
    преди 2 месеца

    1:42 Meryem limonun kayıp olduğunu işaret ediyor.

  25. bilinmez
    bilinmez
    преди 2 месеца

    videonun amacı ucuz vs pahalı değilmiydi 2 dakkada bir sağlıklı besleniyorum çok yemiyorum yakında vegan olucam bu yemek çok fazla kendini övmek için video yapmış resmen bu arada kediye tadını baktırarak bişeyin güzel olduğunu anlayamazsın

  26. bilinmez
    bilinmez
    преди 2 месеца

    sponsor olunca geber geber geber ama işine gelince böyle oyunlar çocukları kötü etkiliyor

  27. Raah Ozturk
    Raah Ozturk
    преди 2 месеца

    2 ay sonra tekrar izliyorum.😅

  28. Ecrin Ulutaş
    Ecrin Ulutaş
    преди 2 месеца

    İftara yılbaşı süsüyle giren meryem can~

  29. mucuze dünyası
    mucuze dünyası
    преди 2 месеца

    Bende oymuyom

  30. Minecraft Dünyası
    Minecraft Dünyası
    преди 2 месеца

    Şimdi izleyip yorum yazanlar +1lesin

  31. Elif Naz Kaya
    Elif Naz Kaya
    преди 2 месеца

    1.0 evet arkadaşlar asmryuturubu

  32. Nisa
    Nisa
    преди 2 месеца

    10:29 üzüldüm ya :(

  33. Ezgi Su
    Ezgi Su
    преди 2 месеца

    Ben Olsam Düşük Fiyatlı Menüyü Alırdım.Çünkü Pahalı Olan Menünün Fiyatı Çok Yüksek Ve Belirttikleri Bazı Şeyler Eksik.Çorba, Yarım Ekmek Arası Tavuk Döner Ayran Ve Patates Kızartması Bana Yeterde Artar Bile 😁

  34. Kısa komik olaylar
    Kısa komik olaylar
    преди 2 месеца

    Meryem hiç hoş kapağındaki 15 lira diye menü suratını kötü yapmışsın hiç hoş değil

  35. Blink🖤
    Blink🖤
    преди 2 месеца

    Azerbaycanda 16tl neler. Aliriz be pizza, hamburger

  36. ♥Gacha.Tuana♥
    ♥Gacha.Tuana♥
    преди 2 месеца

    2:18 Ezan okununca olmuyor muydu??

  37. My Colorful World
    My Colorful World
    преди 2 месеца

    10:32 de Sıfır verirdim yazmışlar restoranta tşk ederiz yazmış.kgj dfkghdfjkhıfgjh

  38. 준고ㄱ
    준고ㄱ
    преди 3 месеца

    2:36 tövbe Estafurullahyaa lan bu nasıl bi editt

  39. Pelin Beren Rüzgar
    Pelin Beren Rüzgar
    преди 3 месеца

    Abla firre firre yeniden yükler mısın sana istek attım beraber oynarız

  40. ꧁❤️DELİ KİZ ❤️꧂
    ꧁❤️DELİ KİZ ❤️꧂
    преди 3 месеца

    Meryem abla seni izlenmek çok eğlenceli 👍❤️❤️❤️❤️❤️

  41. Yusuf Gungor
    Yusuf Gungor
    преди 3 месеца

    bizim burda bi döner var 18tl 50 cm den büyüktür göz kararı söylüyorum içi full tavuk dolu marulu bol turşu falan gayet güzel söylediğiniz yer kötüdür :D

  42. Fahrettin Köşnek
    Fahrettin Köşnek
    преди 3 месеца

    Annenibabanıgöster

  43. Roblox Zeynep
    Roblox Zeynep
    преди 3 месеца

    Yeyeyryeyye

  44. collette
    collette
    преди 3 месеца

    Beklenen video

  45. Mehmet. GÖRGÜLÜ
    Mehmet. GÖRGÜLÜ
    преди 3 месеца

    Herşey kahverengi gelsin lütfen

  46. The Soft Lily
    The Soft Lily
    преди 3 месеца

    Kahvaltılıklar için 340 TL vermiyen de ne bilim

  47. Ms. Zeynep
    Ms. Zeynep
    преди 3 месеца

    oruç tuttun da bari bi duayla falan acsaydin niye tuttuğunu bilmeden tutma bence oruç falan

  48. TÜRKAY ALİ Senturk
    TÜRKAY ALİ Senturk
    преди 3 месеца

    Meryem Can abla ben senin takımına katılmaya çalıştım ama bulamadım

  49. Hasna Ayyıldız
    Hasna Ayyıldız
    преди 3 месеца

    İftardan sonra takma adım balina oluyor 😑

    1. el if
      el if
      преди 3 месеца

      Eee biz napalım

  50. Birgül Dağdelen
    Birgül Dağdelen
    преди 3 месеца

    Meryem abla devamı gelsin

  51. frozen karlar ülkesi
    frozen karlar ülkesi
    преди 3 месеца

    Net birşey söyliyom benim hayallerim mereym gerçi

  52. BACK.  ZARA
    BACK. ZARA
    преди 3 месеца

    Abla botsun oyunada

  53. BACK.  ZARA
    BACK. ZARA
    преди 3 месеца

    Abla oyununda botlari olduruyon

  54. Netrum
    Netrum
    преди 3 месеца

    Ücretli tanıtım var die izlemiorum izlesem karttan fln para gidermi .d

  55. Ada’nın Renkli Dünyası
    Ada’nın Renkli Dünyası
    преди 3 месеца

    Sarma yemedin abla

  56. ❣️& A Y Ş E & ❣️
    ❣️& A Y Ş E & ❣️
    преди 3 месеца

    Kovancılar da yaşamama rağmen döneri daha çok dolduruyorlar

  57. youtube işim
    youtube işim
    преди 3 месеца

    Meryem abla afiyet olsun

  58. Taehyung💜
    Taehyung💜
    преди 3 месеца

    Abla asla kacirmiyorum senin vidyolarini herzaman izliyorum afiyet olsun

  59. Elif Ak
    Elif Ak
    преди 3 месеца

    Meryem abla seni seviyorum bide oruç hurma tuz ve suyla açılır çorbayla değil 😂🤣

  60. yiğitin_pandufu
    yiğitin_pandufu
    преди 3 месеца

    Abla brawl stars oynar mısın lütfeeen

  61. Azranur GÜNDOĞDU
    Azranur GÜNDOĞDU
    преди 3 месеца

    meryem abla brawl stars oyna noğlur tamam dersen yorum at

  62. Eslem
    Eslem
    преди 3 месеца

    iyi ama ucuz olan beni menümmmmmm

  63. FATMA'NIN DÜNYA SI
    FATMA'NIN DÜNYA SI
    преди 3 месеца

    7:03 haklısın abla hep hormonlu domates yiğiyoruz

  64. K. P.
    K. P.
    преди 3 месеца

    300 liralik asiri bos geldi bana ana yemek disinda hicbir sey yok ayrica tatli ana yemekten daha fazla? ucuzluga diyecek bir sey yok zaten ekmegin icinde tavuk yok resmen ayrani icilir :)) evde kendiniz yapin mis gibi sicacik corba en iyisi.

  65. Oyun macarası
    Oyun macarası
    преди 3 месеца

    Məryəm ablanın yeni sözü 'doslar'

  66. Ahmet YILDIZ
    Ahmet YILDIZ
    преди 3 месеца

    8.10 o börek elle yenir

  67. Lazy _W_
    Lazy _W_
    преди 3 месеца

    lan o yeme sesi neee

  68. Ramazan Yavuz
    Ramazan Yavuz
    преди 3 месеца

    👏🏻👏🏻👏🏻

  69. elif seray
    elif seray
    преди 3 месеца

    Pilavı Çatalla yiyen koca yürekli ablamızz

  70. Sakın Profil Resmime Bakma
    Sakın Profil Resmime Bakma
    преди 3 месеца

    Sakın adımı okumaa!

    1. Şükrü Demir
      Şükrü Demir
      преди 3 месеца

      Tm

    2. Queennette
      Queennette
      преди 3 месеца

      Çok manyaksin bence

  71. Leyla
    Leyla
    преди 3 месеца

    Abla seni çok seviyorum her canım sıkıldığında seni izliyorum Takipçinim❤❤

  72. Kübra yıldırım
    Kübra yıldırım
    преди 3 месеца

    Yemekleri boş boşuna aldın meryemcim hem içinde azıcık var 😄😃

  73. Kübra yıldırım
    Kübra yıldırım
    преди 3 месеца

    🤗😄😊

  74. Zeynep Nuryagdyyeva
    Zeynep Nuryagdyyeva
    преди 3 месеца

    Se gerçekten oruç tutuyormusun?

  75. mlrac
    mlrac
    преди 3 месеца

    ☺😊😀😁😂

  76. Ceren Gürcan
    Ceren Gürcan
    преди 3 месеца

    Ben Kars lıyım

  77. Nağı ehmedov
    Nağı ehmedov
    преди 4 месеца

    Çook güzelmiş

  78. ŪlkŪ
    ŪlkŪ
    преди 4 месеца

    Ya videoya girmeden önce gördüğüm o Bahar candan pozu beni benden aldı gfshçljgrslojslorhsthtrshrs

  79. Kubilay Abat
    Kubilay Abat
    преди 4 месеца

    Kars' olanlar yazsın

    1. ANTİLER KALMASIN ARTIK
      ANTİLER KALMASIN ARTIK
      преди 3 месеца

      @Queennette Hee Bende Kütahyalı Gardaşınız

    2. Queennette
      Queennette
      преди 3 месеца

      Ben

  80. ŞİMŞEK-BS
    ŞİMŞEK-BS
    преди 4 месеца

    Yemek 300 tl getirme ücreti kırk tl ben böyle bir ekonomiye daha şahit olmadım... 🤣

  81. Verka Dimitrova
    Verka Dimitrova
    преди 4 месеца

    Free Fire ♥️

  82. Rukiye Can
    Rukiye Can
    преди 4 месеца

    Domatesi cilek zanneden ben

  83. Sude YILDIZHAN
    Sude YILDIZHAN
    преди 4 месеца

    12:41 Gamze erçel olduguna yemın edebılırım ama kanıtlayamam

  84. Asya Özarslan
    Asya Özarslan
    преди 4 месеца

    abi restorana üzüldüm yaa ''bunları yazarken hiç vicdanınız acımadı mı'' yazmış ya acaba o restorant bu videoyu isledi mi ve ya yorumları okudu mu?

  85. Bedirhan Basut
    Bedirhan Basut
    преди 4 месеца

    Meryem can : ben küçükken oruç tutmasam bile sahura kalkarsın yemeğimi yer geri yatardım Ben: anne nolur birazdaha yarım sen sofrayı kur beni kaldır 😂😂

  86. Mustafa orhun
    Mustafa orhun
    преди 4 месеца

    Abla fre free oyunu senin sayende 100 M indirme daha aldı 😂

    1. Mustafa orhun
      Mustafa orhun
      преди 4 месеца

      @Tuğba Benden sjjsjsjsjsjsjs dememi isteyemezsin

    2. Mustafa orhun
      Mustafa orhun
      преди 4 месеца

      @Tuğba Random çok çocukça ve aptalca bir davranıştır

    3. Tuğba
      Tuğba
      преди 4 месеца

      @Mustafa orhun random yerine gülen emoji atan birini ciddiye alıcak kadar düşmedim zaten

    4. Mustafa orhun
      Mustafa orhun
      преди 4 месеца

      @Tuğba Şaka yaptığımı anlayamicak kadar salaksan sus.

    5. Tuğba
      Tuğba
      преди 4 месеца

      yoo

  87. hedef kurs
    hedef kurs
    преди 4 месеца

    ücretli olmasa herkes izlese daha güzel olur meryem can sana yakıştımsdım

  88. Aynur Haciyeva
    Aynur Haciyeva
    преди 4 месеца

    Tokken yemek kokusu,yemek yiyenleri izlemek midemi bulandiriyo bu normalmi? Son bir kac yildir boyle

  89. •Meanim Blink•™
    •Meanim Blink•™
    преди 4 месеца

    Abla ben garena free fire oynuyom ztn

  90. Ela Akbalık
    Ela Akbalık
    преди 4 месеца

    Kara lahana sarması değil mi o

  91. Kübra Ersöz
    Kübra Ersöz
    преди 4 месеца

    meryem abla lütfen bir hafta noodle ye

  92. Oley Oley
    Oley Oley
    преди 4 месеца

    :(

  93. Oley Oley
    Oley Oley
    преди 4 месеца

    Adamın tsk ederiz yazması cok kalbimi kırdı

  94. k-pop Lisa
    k-pop Lisa
    преди 4 месеца

    En ucuz ve en pahalı dönerleri dene🦦

  95. Emir Burak Yilmaz
    Emir Burak Yilmaz
    преди 4 месеца

    O karalahana sarması

  96. Saç boyama Hair painting
    Saç boyama Hair painting
    преди 4 месеца

    meryem can : (iki lokma alır) çok yedim yaa normalde daha az yerim ben : (5 tabak bitirir ) anneeee bir tabak dahaaaa

  97. Esnad Musazade
    Esnad Musazade
    преди 4 месеца

    17:20 meryem abla kedilerin yaladığı eti dönerin içine geri atıyo🤣🤣

  98. gamze erdinç
    gamze erdinç
    преди 4 месеца

  99. Harun Karafilik
    Harun Karafilik
    преди 4 месеца

    Hurma yiyecekseniz eğer tek sayılı yiyin sebap

  100. Necati Topuzoğlu
    Necati Topuzoğlu
    преди 4 месеца

    Oha pahalı menüyle 1değil yüz kişi doyardı