KEDİLERİMİ KAÇIRAN ARKADAŞIMA POLİS ŞAKASI!

180 000 Показвания 4 млн.

Daha önce evini kar ile kapladığım Sevgili @Turgut Ekim benden güzel bir intikam almak istedi...
Çok eğlendiğimiz bir video oldu. Umarım sizlerde eğlenirsiniz.

BANA ULAŞIN:
İNSTAGRAM : meeryemcan
Kedilerimin Instagramı: sekercanbebek
İş birlikleri için : meryemcan@creatorstation.com
TWİTTER : MeryemCan

Ben Meryem Can, BGglobal da, komik ve eğlenceci bulduğum, samimi, aynı zamanda aile dostu içerikler paylaşıyorum.
Videolarımı beğendiyseniz abone olup bana destek olabilirsiniz.
Hepinizi çok seviyorum.

Videolarımda kullandığım müzikleri beğendiyseniz: share.epidemicsound.com/trRrQ
Bu linke tıklayarak Epidemic Sound'a üye olabilirsiniz.

Коментари

  1. Meleğinizz
    Meleğinizz
    преди ден

    Benip adım da meryem

  2. İsmim daha yok :D
    İsmim daha yok :D
    преди 2 дни

    0:10 bu videonun linkini verirmisin ablacım

  3. Sümeyra 💛Hufflepuff💛
    Sümeyra 💛Hufflepuff💛
    преди 3 дни

    Meryem Abla'mla aynı gün doğmuşum yhaa 9 Mart 😭💖💖

  4. Yiğit Yılmaz
    Yiğit Yılmaz
    преди 4 дни

    Dikatet Turgut abi tam tersi olmasın

  5. Sinan yılmaz
    Sinan yılmaz
    преди 4 дни

    Turgut Ekim'e mesaj:Ya sen hala ondan intikam alcağını düşünüyon değil mi?Öğle öğle,öğle sen dur.

  6. Hakan Onus
    Hakan Onus
    преди 5 дни

    Haha haha

  7.  StreamElements
    StreamElements
    преди 5 дни

    çok iyiiğğ

  8. Meryem Egemen
    Meryem Egemen
    преди 8 дни

    GÜLME KIRİZİNE GİRDİM ALLAHIM YAZIK KAFANA TURKUT ABİ🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  9. saquet king
    saquet king
    преди 8 дни

    😅🤣😂🤪😜😂🤣😅😅

  10. Mustafa Yalçın
    Mustafa Yalçın
    преди 9 дни

    Turgut gg

  11. Ayşe Kiraz
    Ayşe Kiraz
    преди 10 дни

    🤮🤮🤮🤮🤮

  12. Ecrin Elif
    Ecrin Elif
    преди 12 дни

    5:52 o tip ne behlülll yicem seniii

  13. oyun oynayak
    oyun oynayak
    преди 15 дни

    🍉🍅🥭🍍🍏🥦🌶🧄🧀🍖🧆🌯

  14. Blacpink  {JENNiE}
    Blacpink {JENNiE}
    преди 15 дни

    Abla galiba sen de Blinksin bu arada video mükemmel olmuş❤️

  15. Just Luna #lunha?
    Just Luna #lunha?
    преди 17 дни

    4k disslike: TURGUT VE TURGUTUN FANLARI :D

  16. Yılmaz Tüfekçi
    Yılmaz Tüfekçi
    преди 17 дни

    abla. vlog. atarmısın

  17. Yılmaz Tüfekçi
    Yılmaz Tüfekçi
    преди 17 дни

    vlog

  18. ᴊᴜʟɪᴇバカ
    ᴊᴜʟɪᴇバカ
    преди 19 дни

    Turgut: ağlıyo ağlıyo Murat: ağlar ağlar normal çok normal WŞĞWŞQĞSLWĞAKKDDK

  19. Tuğba Sandal♡•☆
    Tuğba Sandal♡•☆
    преди 19 дни

    Turgut polisler gelince çok korktu ama orada belli etmedi

  20. Efe
    Efe
    преди 21 ден

    Alo Benim Evime Hırsız Girdi Tamam Hadi Bay Bay KWKAOQLSLQKSLQOOSOWOSKS

  21. Aysen Zeynep Yılmaz
    Aysen Zeynep Yılmaz
    преди 21 ден

    Devamı gelsin çok güzel meryem abla

  22. Beşir Yılmaz
    Beşir Yılmaz
    преди 22 дни

    Polise hadi baybay diyen koca yürekli Meryem ablaa

  23. Gülay Özbey
    Gülay Özbey
    преди 22 дни

    Oradan oraya koşuyorlar 🤣

  24. Gülay Özbey
    Gülay Özbey
    преди 22 дни

    😅😂

  25. Cigdem Akkaya
    Cigdem Akkaya
    преди 22 дни

    Hdhfhdhd

  26. arzu ekici
    arzu ekici
    преди 25 дни

    Enes batur bunu yapmaz inş

  27. arzu ekici
    arzu ekici
    преди 25 дни

    Senden bunu beklemiyordum🤬

  28. arzu ekici
    arzu ekici
    преди 25 дни

    Turgut EKİM

  29. Mrs.StarBerry Cow
    Mrs.StarBerry Cow
    преди 26 дни

    Bir Meryem can ata sözü derki:bana kimse şaka yapamaz..

  30. Göksel Ness
    Göksel Ness
    преди 26 дни

    meryem ağlarken ben niye aģliyorum lan

  31. 💗TOZKOPARAN LEYÇAĞ😍
    💗TOZKOPARAN LEYÇAĞ😍
    преди 28 дни

    Yaaaa😘

  32. cici kardeşler
    cici kardeşler
    преди 29 дни

    Meymemcana bulaşmayın

  33. Hamle Satranc
    Hamle Satranc
    преди 29 дни

    Meryem abla ben ce turgut abiye şaka

    1. Hamle Satranc
      Hamle Satranc
      преди 29 дни

      YAP

  34. Emrah Cebeci
    Emrah Cebeci
    преди месец

    Seviyorum şaka videolarını seni turgut Ekim de

  35. Emrah Cebeci
    Emrah Cebeci
    преди месец

    Meryem Can turgut Ekim e tekrar bir şaka yap

    1. Emrah Cebeci
      Emrah Cebeci
      преди месец

      Ama öyle değil sen sakın zaten aldım

  36. Emrah Cebeci
    Emrah Cebeci
    преди месец

    Meryem Can sen intikamını alacaksın ondan

  37. Emrah Cebeci
    Emrah Cebeci
    преди месец

    Turgut Ekim Meryem canım öyle bir şey söyle

  38. Müge Çağlayan
    Müge Çağlayan
    преди месец

    temmuz meryemin sevgilisi mi

  39. Yilmaz Yildirim
    Yilmaz Yildirim
    преди месец

    Çok komik hiç bir şeyden habersiz

  40. Nalan Kabak
    Nalan Kabak
    преди месец

    Abla şaka videolarının devamını bekliyoruz 💖

  41. Melis Melis
    Melis Melis
    преди месец

    Bu video o kadar iyi ki binlerce izledim

  42. Güzel Mavi su
    Güzel Mavi su
    преди месец

    자기야

  43. buse duygunun çileyi
    buse duygunun çileyi
    преди месец

    Abla bakyazsiz daha tatlısın ve guzelsin

  44. Aysel Aliyev
    Aysel Aliyev
    преди месец

    Meriyem abla seni cok seviyoru ve vidyolarini se erek izliyorum

  45. Mustafa Sirin
    Mustafa Sirin
    преди месец

    Gerçekten mi kediler gitti

  46. zzynp
    zzynp
    преди месец

    :

  47. özgür_balkarın'makarnası
    özgür_balkarın'makarnası
    преди месец

    Abla cidden turgut abi senden çok büyük bir intikam alır dikkatli ol 😅😅

  48. Yusuf Mert Bayrak
    Yusuf Mert Bayrak
    преди месец

    Bir Meryem Can iç ses sözü"İntikam soğuk yenen bir yemektir😎" Beğen abla❤️

  49. Bilal Özdemir
    Bilal Özdemir
    преди месец

    hiç begenmedime

  50. ROBLOX LAPLEK
    ROBLOX LAPLEK
    преди месец

    Turgut: ağlıyo yazık Murat: ağlar ağlar normal

  51. Ekrem Gümüş
    Ekrem Gümüş
    преди месец

    abla çok iyi yaptın vallahi onlara çok iyi oldu abla kraliçesin yaşa kraliçe meryem 😎😎😎😎

  52. Suğra Eskihellaç
    Suğra Eskihellaç
    преди месец

    Temmuza aşık olan ben. ✋

  53. Berfin Bayar
    Berfin Bayar
    преди месец

    Ama yazık abla yapma bari polislerde haberi varmı

  54. Tugsat kaan Evcin
    Tugsat kaan Evcin
    преди месец

    Abla çok iyi video

  55. Ceysinin_popkeki🍭😋
    Ceysinin_popkeki🍭😋
    преди месец

    15:48 Alo evime hırsız girdi baybay 😂 polise böyle diyip kapatılır mi yaa ama bu bir saka

  56. Sümeyye Yalçın
    Sümeyye Yalçın
    преди месец

    Iyki dogdun meryem ablacim meryem ablacim Sana istegramdan mesaj atim niye cevap vermedin meryem ablacim

  57. minecraft Dünyası
    minecraft Dünyası
    преди месец

    Meryem sen yapıyorsun şaka oyapamıyo

  58. •《☆{S E G}☆》•
    •《☆{S E G}☆》•
    преди месец

    biri temmuz biri ekim aylarımı öğreniyoz oğlum

  59. mehmet efe sakar
    mehmet efe sakar
    преди месец

    turgut abi şu kızı artık bi sal

  60. herkes boş yapar
    herkes boş yapar
    преди месец

    Bidaha

  61. Asmin & Beren
    Asmin & Beren
    преди месец

    Sana şaka yapıcakken kendini şakaladı😂😂😂

  62. Nisanur Keman
    Nisanur Keman
    преди месец

    Jd

  63. lally
    lally
    преди месец

    Mükemmel yapmışsınız elinize sağlık ♥️

  64. Arzu nisa gökçe
    Arzu nisa gökçe
    преди месец

    Abla

  65. Sweet Milky
    Sweet Milky
    преди месец

    Turgut abi geçmiş olsun Meryem abla İşte geliyooor özel Meryem olarak kedileri kurtaracak EMİNİZZZ

  66. Aslan Seyfi
    Aslan Seyfi
    преди месец

    Abla Turkutunşandarma şakası yapsaydın

  67. Kenan Sert
    Kenan Sert
    преди месец

    Hahahahahah

  68. ESMA REİSOĞLU
    ESMA REİSOĞLU
    преди месец

    Polise bay bay demeyende ne bilem

  69. BUNNY UwU EDA
    BUNNY UwU EDA
    преди месец

    Ben kimim videosunda oldumu şaşardım Meryem in mi turgutunmu 🤣🤣🤣🤣🤣

  70. Cherryygirl09
    Cherryygirl09
    преди месец

    8:50 İŞTE GELİYORRRĞĞĞ ÖZEL HAREKATĞĞĞĞ ♡︎😆🤭

  71. Prenses Zeynep Naz
    Prenses Zeynep Naz
    преди месец

    Ava giden Avlanır😎

  72. Murat Murat
    Murat Murat
    преди месец

    Devamı gelsin

  73. Vahit DEMİREL
    Vahit DEMİREL
    преди месец

    meryem ne tatlı bişeysin sen öle pafuduk kız seni :)

  74. Meryem Selin Biçer
    Meryem Selin Biçer
    преди месец

    -sms gider mi -gider -Turgut ekim yazmasanız -yazdım ama Ssidjdjdkdmkdkffmfkdkmdsmjcncn

  75. Kutur Kutur
    Kutur Kutur
    преди месец

    Şakaaaaaa😅😅😅

  76. Kutur Kutur
    Kutur Kutur
    преди месец

    😅😅😅

  77. uğur haşlamacı
    uğur haşlamacı
    преди месец

    Sen şaka kraliçesisin aynı zamanda abone kraliçesi he aynı zamanda Meryem canın kanalına abone olun like atın yorum yazın görüşürüz Meryem abla seni seviyorum mutlu kal virüs kapma. 💖💗🌸💮

  78. Berensu
    Berensu
    преди месец

    😱😱

  79. ero şen
    ero şen
    преди месец

    Turgut abi eminim yaparsın xddddddd

  80. Minnoş Nil tv
    Minnoş Nil tv
    преди месец

    B

  81. hazal babayigit
    hazal babayigit
    преди месец

    Abla seni

  82. MERINET
    MERINET
    преди месец

    FENASINYAA MERYEM SANA BULASMAK OLMAZ😈😎❤️

  83. Murvet Birinci
    Murvet Birinci
    преди месец

    Hani cellata bulaşan yanıyo ya meryem cellatın içinden geçer

  84. Ebru PINAR
    Ebru PINAR
    преди месец

    Hiçte bile

  85. BERİL ADA ER X CEMRE NİN HARİBOSU
    BERİL ADA ER X CEMRE NİN HARİBOSU
    преди месец

    Bu hikayede yanan turgut ekim oldu

  86. Egonuz
    Egonuz
    преди месец

    Agaya kadim evdeen kaçtı :(

  87. Elanaz İĞDE
    Elanaz İĞDE
    преди месец

    Ben her iki vidyoyu izledim ilk önce turgutu izledim sonra meryem can' ın vidyo çektiğini öğrendim

  88. Rafik Esherov
    Rafik Esherov
    преди месец

    Dogum gunun kutlu olsun meryem abla kalbimizde hep genc kalicaksin nice mutlu yillar😊💜😇💫

  89. Rafik Esherov
    Rafik Esherov
    преди месец

    İntikami agir olucak turgut abinin😊

  90. Mina
    Mina
    преди месец

    Bir yandan videoya gülüyom bir yandan yorumlara bakıp gülüyorum ksksksk

  91. Teknolojia
    Teknolojia
    преди месец

    temmuzu gördüm ya ölmeye hazırım ki ölsemde gam yemem

  92. meryem doğan
    meryem doğan
    преди месец

    merhaba

  93. Hatice Aydoğan
    Hatice Aydoğan
    преди месец

    )

  94. Seda Çakır
    Seda Çakır
    преди месец

    Hahaha hahaha😂😂🤣🤣

  95. Ender Dragon
    Ender Dragon
    преди месец

    Ava giden avlanır

  96. Naz
    Naz
    преди месец

    15:00 davulcu gelmiştir gjhhfjfjfjff

  97. Amineh Magsudi
    Amineh Magsudi
    преди месец

    Turgut abi şaka yapacam derken şakalandıdı ve şakayı Meryemden habersiz yapsa bile kargo yüzünden yakalanır

  98. fatma pınar aydın
    fatma pınar aydın
    преди месец

    Eeeeee selam

  99. Yaşa Azərbaycanım
    Yaşa Azərbaycanım
    преди месец

    Abla 1:10 Çox tatlisin minoş

  100. Merve Karagoz
    Merve Karagoz
    преди месец

    Yok maalesef 😂😂